dijous, 1 de novembre del 2007

Holaa! he estat uns dies sense actualitzar perquè he tingut problemes amb l'ordinador.

tercera visita!

Quan vaig arribar vaig anar a buscar la Marta a la seva habitació on m'espera sempre. Aquell dia li vaig portar un album de fotos de unes vacances al poble del meu avi, a Lijar,Almeria i un altre amb fotus d'un dia que vam anar al Tibidabo amb la familia.
La Marta em va demanar curiositats sobre el poble del meu avi, com eren les cases,etc.
En una foto hi surtim tots menjant "migas" que es un menjar típic d'allà i ella em va demanar que com es feieni que amb que s'acompanyaven. LLavors ella em va explicar com es feia la sopa de timó i em va dir que a ella li agradava molt.
Quan vam mirar l'album del tibidabo em va explicar que ella i ha estat molts cops al tibidabo ja que ella te familia a barcelona i em va dir que l'atracció que mes li agrada es una de les emblematiques, l'avió vermell. També vam parlar de la noria i altres atraccions on ella havia pujat, quan li vaig ensenyar les fotos de les atraccions més fortes ella em va dir que no li feien gens de gràcia ja que creu que son molt insegures.
Vam estar parlant sobre molts llocs de barcelona, els museus que ha visitat etc, em va dir que havia estat a l'imax, al aquariam, que em va dir que no li agradava, el zoo i diferents museus.
També em va dir que ella de petita va viatjar per Espanya (Asturias,Mallorca...) però que no ha anat mai a l'extranger.
Aquell dia vam parlar sobre molts temes diferents, no d'un en concret.


El quart dia que vaig anar a visitar la Marta ella no va recordar que hi anava i va sortir.


Carla*

1 comentari:

Gemma ha dit...

Carla
imagino el què costa haver de parlar amb algú i no saber de què, ni per on et sortirà. Sé que també has tingut problemes amb l'ordinador. Parla amb la Noemí, i les altres professionals sobre temes que puguin interessar-li, però mira també d'ensenyar-li a fer coses tu o que ella t'ensenyi a fer alguna cosa.
Saps fer manualitats?, ella en sap fer?, Podeu fer un collage de fotos de revistes les dues juntes de manera que quedi un mural tot singular?, podeu mirar alguna peli, ni que sigui de les antigues, i no cal que comentis res?