divendres, 11 de gener del 2008

Trobada de Nadal

Després de molts dies sense poder actualitzar perquè encara tinc l'ordinador a reparar, torno a actualitzar. La veritat es que els últims dies que vaig anat a la residència no vaig poder parlar amb la Marta perquè ella no hi era o perquè tenien alguna festa a la residència, també hi van haber dos dies que no hi vaig anar perquè era festa oi perquè teniem una entrevista pel Treball de Recerca.El 29 de novembre un dels dies que vaig anar a la residència i la Marta,no hi era hem vaig quedar amb la Sara i la Rosario i la Rosario ens va explicar un resum de la seva vida, també vem parlar d'algunes noticies d'actualitat.
Els dos últims dies que vaig parlar amb la Marta vam estra parlant dels estudis a la seva època i els estudis actualment, la Marta em va dir que segueixi estudiant i que m'esforçi per aprobar.
L'última visita a la residència va ser el 14 de desembre i hi vam anar per cantar unes nadales i per desitjar-los un bon nadal als avis. La veritat es que totes estavem molt nervioses i ens feia molta vergonya sortir a cantar perquè no ho teniem gaire assajat, també vam improvitzar algunes cançons mentres la Coralí es preparava per ballar amb la seva parella, i després vam menjar polvorons i li vam donar un regal a una dona que va fer 100 anys! També vam posar els centres de Nadal que vam fer, amb la nostra foto a totes les taules del menjador.
Al final va anar bastant bé per lo nervioses que estavem!!



Carla_*