diumenge, 20 de gener del 2008

Holaa!

Aquest divendres vaig anar a la residència, perquè dijous no m'anava gaire be anar-hi perquè teniem examen, vaig trucar per demanar si a la Marta li anava bé que i anés divendres i em van dir que si. Però quan vaig arribar no s'havia enrecordat i se'n va anar a fer un vol, així que vaig anar amb la Rosario i la Sara, i vem estar jugant al parchis durant tota l'hora, la Rosario ens va guanyar jeje.
Quan marxavem vaig tornar a passar per l'habitació de la Marta i si que hi era, i em va dir que es pensaba que després del Nadal ja no i aniria mes i per això habia marxat, ja vam quedar que divendres que ve i tornaria a anar, ja que aquest dijous tampoc em va be anar-hi.


CARLA

1 comentari:

Gemma ha dit...

Bueno, noia, sap greu el contratemps, però mira, t'ho vas passar bé jugant al parxís, no? diuen que les coses solen passar per motius, i ves a saber, potser era necessari que tinguessis aquesta estona diferent. M'alegro que hagis aclarit el tema i que continuïs treballant.