dilluns, 3 de març del 2008

29 de febrer

Hola!!
El dia 22 de febrer no vaig anar a la residència perquè era el pont de "la Llum" i amb la Marta vam quedar que no hi aniria.
El dia 29 de febrer ja era l'última visita, i esperava que la Marta no hagués sortit a fer una volta, així que vaig anar a la seva habitació i la vaig trobar allà i li vaig preguntar si havia sortit o sortiria més tard i em va dir que no, però que més tard havia d'anar a fer un encàrrec perquè ja hi havia anat però la botiga estava tancada.
Quan vaig arribar la Marta estava mirant la tele, "el club", ja m'havia dit algun cop que quasi sempre mira el cor de la ciutat i després "el club". Aquell dia hi anava la Lucrècia i em va dir que li cridaven l'atenció les trenes de colors que porta i això a mi em va fer gràcia.
Després em va explicar que el dia abans havia anat amb les amigues a berenar, a prendre un resfresc, i a xarrar una estona. Li vaig demanar si les amigues eren de la residència i em va dir que no, que ja les coneixia, i que un cop a la setmana quedaven per anar a berenar.
Divendres vam estar parlant de les Universitats i de les carreres que tenir pensat fer i li vaig explicar, també em va demanar si a Manresa hi ha alguna universitat i li vaig explicar que hi ha la Politècnica i la FUB, però que la majoria de carreres s'han de fer a Bellaterra, Bcn, Lleida , Tarragona o Girona,i hem va dir que la de Bellaterra ja la coneixia.
Després vam estar parlant de que la trobada de despedida es faria al Peguera i em va demanar que com hi aniriem tots fins a l'institut i li vaig dir que suposava que amb cotxe, i em va demanar si sabia el que fariem i li vaig explicar que esmorzariem i segurament cantariem, i em va dir que segurament seria molt divertit.
Com que la Marta tenia que sortir vaig marxar més dora.
Divendres vam estar parlant de coses de la meva vida i a la Marta li va agradar perquè ella sempre em diu que li expliqui coses meves :)
CARLA