dilluns, 3 de març del 2008

15 de febrer

Holaa!
El divendres 15 de Febrer vaig anar a la residència, ja que com li vaig dir a la Marta m'anava millor anar els dijous que els divendres. Aquest divendres després de molt temps la vaig trobar i vam poder estar parlant una estona.
La Marta al veurem va fer cara de sorpresa perquè crec que no s'enrecordava de que hi havia d'anar, però un cop a dintre vam estar parlant durant una bona estona.
Com que des de la trobada que vam fer tots per despedir-nos abans de Nadal no ens haviem vist li vaig explicar que havia fet per Nadal, Cap d'any , Reis, etc. i ella em va explicar que va estar tots els dies per la residència excepte un dia que va anar a dinar a casa la seva germana, també hem va dir que a la residència van fer alguna cosa especial però no em va donar gaires detalls.
Aleshores vam estar parlant de com celebrava ella al Nadal quan era petita però no s'enrecorda gaire.
Com sempre també hem va demanar com m'anaven als estudis i hem va dir que ella havia comenát a estudiar el comerç però que no l'havia acabat perquè a ella no li agradava estudiar i se'n va anar a aprendre a cosir.
També vam estar parlant de la possible trobada que fariem tots per despedir-nos, em va dir que li semblava molt bé la trobada.
La Marta em va dir que ja no tenia gaires coses per explicar-me de la seva vida perquè ja m'ho havia explicat gairebé tot i em va dir que aquests últims dies li expliqués mes coses de la meva vida.
La veritat es que se'm va fer una mica estrany al principi tornar a parlar amb la Marta després de tant temps, però al cap d'una estona ja va ser com si fos un dia qualsevol.
CARLA